27/4/09

Προς ΔΗΜΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΠΡΟΣ: κ. Σάββα Σερασίδη Δήμαρχο Σταυρούπολης Ν. Θεσσαλονίκης
ΘΕΜΑ: Διεκδίκηση δικαιωμάτων διαμέσου παρουσίασης πρότασης

Αξιότιμε Δήμαρχε ,
Μετά την κατάληξη των γεγονότων θέτοντας την υπηρεσία των ΑΜΕΑ σε ανενεργή λειτουργία σας ενημερώνω ότι στο εσωτερικό του χώρου της υπάρχουν αντικείμενα αξίας 1250€ τα οποία πληρώθηκαν από τον Μενέλαο Δ. Τριανταφύλλου καθώς ο Δήμος αποδείχτηκε και αποδεικνύεται ότι στήριξε ψηφοθηρικά την πρωτοβουλία μη θέτοντας τελικά προδιαγραφές και όρους για την πολιτική διάσταση.

Επίσης αποδεικνύεται από το πρόγραμμα λειτουργίας ότι ο Δήμος οφείλει στον Μενέλαο Τριανταφύλλου υπερωρίες 2 ετών γιατί κύριε Δήμαρχε σέβομαι τη γνώμη σας για το οτιδήποτε δεν πρόκειται όμως να δεχθώ καμία διαστρέβλωση την οποία μεταδίδετε για να καλυφθείτε προσωπικά και πολιτικά. Δεν έκανα τίποτα ως εθελοντής πάρα μόνο το καθήκον μου σεβόμενος τις οδηγίες της πολιτικά προϊσταμένης μου κυρίας Καρασαββίδου καθώς και αποδίδοντας ενημέρωση στο Δημοτικό συμβούλιο και σε εσάς προσωπικά τον ίδιο, κι αυτό γιατί έμαθα να εκπληρώνω τις υποχρεώσεις μου τιμώντας τις εργασιακές μου σχέσεις που ξεκίνησαν από τα 17 μου χρόνια.

Με σημερινές επίσης εξελίξεις της κείμενης νομοθεσίας είναι σίγουρο πως σε λίγο καιρό σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο για τον Δήμο να αναγκαστείτε να καταβάλλετε το επίδομα των 176€ με αναδρομική χροιά τουλάχιστον 5.000€ σε κάθε υπάλληλο αορίστου χρόνου, και ο ένας από αυτούς υπαλλήλους τυγχάνει να είναι ο Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου. Επίσης με την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχίων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ( οδηγία 36/2005) είναι σίγουρο πως σε λίγο καιρό να αναγκαστείτε να μου καταβάλλετε μηνιαίος το ποσό των 300€ για την αναγνώριση του πτυχίου μου.

Μετά τις παραπάνω παρουσιάσεις σας καλώ εγγράφως να απαντήσετε, όπως σας καλώ να παρουσιάσετε προς όλους τους ενδιαφερομένους αλλά και σε μένα τον ίδιο το έγγραφο αξιολόγησης του 2008. Έχω θέσει επίσης κατά καιρούς και με τελευταίο έγγραφο στις 16/4/2009 συγκεκριμένα ερωτήματα για χρηματοδοτήσεις προγράμματα υπουργείων αλλά και προτάσεις με όρους και προδιαγραφές για τη θέσπιση επαγγελματικής διακυβέρνησης στον Δήμο Σταυρούπολης . πρόκειται να απαντήσετε κάποτε; ή είστε σε θέση να απαντήσετε;
Έχω θέσει επίσης στο γραφείο προσωπικού του Δήμου αίτημα μετάταξης υπηρεσίας και συμμετοχής σε μεταπτυχιακό εφόσον εγκρίνει με βεβαίωσή του ο Δήμος Σταυρούπολης .

Τέλος έχω όλη τη διάθεση υπό τις οδηγίες των προϊσταμένων και εφόσον συσταθεί και λειτουργήσει προγραμματική σύμβαση για την βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών για τα ΑΜΕΑ. Θέτοντας ως προσωπική εγγύηση την αποδοχή στα οικονομικά του Δήμου κατά τα επόμενα τρία έτη με το ποσό των 350.000€ και δέχομαι επίσης αν θέλετε για τα επόμενα 3 έτη να πληρωθώ με το ποσοστό του 20% επί των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της προγραμματικής σύμβασης μη αποδίδοντάς μου σταθερή μισθοδοσία και με την μόνη έγκριση των εξόδων μετάβασης που δύνανται να είναι αποκλειστικά για το καλό του Δήμου και της υπηρεσίας του. Τέλος για οιαδήποτε περισσότερη συλλογή πληροφοριών απευθυνθείτε στο
menelaos-suncity.blogspot.com και στο web site merimnazois.gr.

όσο δε για την εργασιακή μας σχέση σας δηλώνω έντιμα και αξιότιμα ότι δημιούργησα προστιθέμενη αξία πραγματική την οποία σήμερα την πετάτε στο καλάθι των αχρήστων, όπως επίσης δεν μετάνιωσα ποτέ για τον χαρακτήρα μου και για τα όσα θέλω να πρεσβεύω γι αυτό δηλώνω με ευθύτητα ότι δεν πρόκειται να νιώσω ποτέ περιθωριακός μαλθακός και να σκύψω το κεφάλι. Όσο βέβαια από δω και περα δεν αναγνωρίζονται δικαιώματα δύναμαι να ασκώ κατασχέσεις σε κάθε τι που με τις ενέργειές σας δεν δίνετε όφελος σε θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντός μου πρόκειται να ασκώ κάθε είδους μορφής άσκησης πίεσης όπως επίσης στο επόμενο 10ήμερο με ενημέρωσή μου στο υπουργείο απασχόλησης πρόκειται να σταματήσει η τροποποίηση του οργανισμού.

Μετά τιμής

Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου