23/5/20

Μπορει η ζωη

Απο την κληρονομικοτητα μου,απο τα λαθη μου,απο την αγνοια και αμελεια μου να με εκανε τυφλο,διοτι στο τελος αυτη να ειναι η σκεψη του Ορθοδοξου Θεου για εμενα δηλαδη να με δοκιμαζει,να με προστατευει ταυτοχρονα αλλα και να με κρινει στην πορεια μου και για αυτο δεν δεχομαι πρωτον να με κρινουν για αυτο αλλα και με γνωμονα αυτο αλλα προσπαθησα,προσπαθω και να το συνεχισω με κλειστα τα ματια να εχω ανοικτους τους οριζοντες ,αυτοβελτιωνοντας και αυξανοντας τους δεικτες των αλλων αισθησεων με κοπο και μοχθο γιατι με αρεσει να ζω και θελω να ζω και ειμαι περηφανος και δεν μετανιονω,ουτε για αυτο που ειμαι αλλα ουτε και γιατι που εφθασα και να φθασω και συνεχιζω καθημερινα,πιο δυνατα και επιθετικα ,μιμουμενος των Λογιο Ομηρο που ηταν τυφλος αλλα και διαχρονικος μεχρι σημερα που τον διδασκονται οι μαθητες για να εμπνευστουν και να πορευτουν στο αυριο δια του σημερα και προσωπικα με αυτο τον τροπο φτιαχνω την ζωη μου και σε οποιον και οποια αρεσει αλλα ταυτοχρονα ευχαριστω,οποιους και οποιες με εκτιμουν και με ανεχονται και Δοξα τον Θεο ειναι περισσοτεροι απο ο,τι περιμενα και περιμενω και αυριο μια μεγαλη μερα για την Ορθοδοξια να συνεχιζω στους ιδιους κοδικες σε μια παρακαταθηκη με υπερ της ζωης και για την ζωη με τα λαθη,τις αστοχιες και αδυναμιες αλλα προπαντως για την ζωη με την ζωη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου