13/10/16

Τα νεα του Μενελαου

Με γνωμονα να γυρισω αντιστροφα υπερ μου απο τα οσα μου εκαναν και μου κανουν 4 Δημαρχοι που συμμετεχουν σημερα στο Δημοτικο Συμβουλιο Παυλου Μελα με την περιπτωση της Μεριμνας Ζωης οπου οταν καταλαβαν την επιτυχια του μοντελου κοινωνικης ευθηνης , εκαναν τα παντα χωρις φραγμο για να το αποτυναξουν αλλα με ολα τα εμποδια σημερα να φθανω κοντα στην εκπληρωση ενος στοχου το επομενο διαστημα να γινω δηλαδη Μεντορας Κοινωνικης Οικονομιαςωστε να εμπλουτισω την επαγγελματικη μου σταδιοδρομια οπου διαθετω,ιστορικο και με τα σεμιναρια παρακολουθησης 250 ωρων στην Κοινωνικη Οικονομια του θεσμου της Δια βιου Μαθησης αλλα και με την καθημερινη μου προσφορα απο το www.e-suncity.gr να βρισκεται για μενα απο καιρο κατι θετικο και που να αλλαξει την καθημερινοτητα μου .Ολα λοιπον στον θεσμο της αυτοδιαχειριζομενης οικονομιας με παραλληλες δρασεις την αγορα μετοχομεριδιων σε Συνεταιριστικες επιχειρησεις και με διεκδικηση των δικαιωματων μου που πηγαζουν απο τον 3304 με οποσδηποτε την συμμετοχη μου σε μεταπτυχιακο προγραμμα και ως ΑΜΕΑ που ειμαι σε κατι εξιδεικευομενο οπου επιθυμω και πιο συνγκεκριμενα του financial planner και προχωραμε παρα την δυσκαμψια με οραμα να πραγματοποιηθει ο φορες οι Γραικοι,η πλειοψηφικη αποψη για την λειτουργεια του ΠΑΟΚ και η συμμετοχη μου στα δρωμενα του Δημου Παυλου Μελα για εναν διαφορετικο κοσμο,αξιοποιοντας τα νεα μοντελα του νομικου,χρηματοοικονομικου και χρηματοδοτικου οπλαστασιου του think globalty and act localty .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου