29/8/10

κ. Σερασίδη Δήμαρχο Σταυρούπολης Ν. Θεσσαλονίκης

Αξιότιμοι κυρία και κύριε,
Ο Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου κάτοικος Θεσσαλονίκης με
ΑΔΤ Ξ 564701 σας καλεί να αποδώσετε και να αποστείλετε με θετική εισήγηση αίτημα μετάταξής του από τον Δήμο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης στην Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης προς το υπηρεσιακό συμβούλιο περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας που πρόκειται να συνεδριάσει την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010 τοποθετώντας το ζήτημα για συζήτηση ακόμη και ως έκτακτο στην ημερήσια διάταξή του.
Σας ενημερώνω ότι πέραν της μετάταξής μου και πιστεύοντας ότι έως τις 2/09/2010 πρόκειται να βρίσκομαι σε θέση να παρουσιάσω στο υπηρεσιακό συμβούλιο της περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας έγγραφα που να με απαλλάσσουν από τις εξοντωτικές κατηγορίες του Δημάρχου Σταυρούπολης ώστε να μου αποδοθούν και οι οικονομικές απολαβές μου που ανέρχονται σε:
1. Δέκα έξι μήνες επί 900 € = 14400 € συν τους νόμιμους τόκους εφόσον οι κατηγορίες ήταν αβάσιμες με αποτέλεσμα να μου παρακρατείται αδίκως η μισθοδοσία μου.
2. Δεκαετής αναδρομική ισχύ του πτυχίου μου με όλες τις οικονομικές απολαβές στην μισθοδοσία μου που κρίνονται από την κείμενη νομοθεσία.
3. Παρακρατημένες μεταβολές της μισθοδοσίας μου από αλλαγή της εκπαιδευτικής βαθμίδας καθώς σήμερα στο οργανόγραμμα του Δήμου τοποθετούμαι ως Δ.Ε. στις κοινωνικές υπηρεσίες ενώ βάση του πτυχίου μου και της χρονικής προϋπηρεσίας στον Δήμο πρέπει να είμαι Τ.Ε ή Π.Ε.
4. Εκκρεμεί από δικαστήριο που βρίσκεται σε εξέλιξη η αναγνώριση του επιδόματος παραγωγικότητας (176 €) με αναδρομική ισχύ οικονομικών απολαβών.
5. Σημειώνεται ότι διαθέτω στην κατοχή μου άδεια οικονομολόγου και ασφαλιστικού συμβούλου και μέχρι τα τέλη του χρόνου πρόκειται να διαθέτω τις άδειες του λογιστή φοροτέχνη και του επενδυτικού συμβούλου.
Από την ημέρα που σύναψα συμβάσεις στην Δημοτική επιχείρηση τοπικής ανάπτυξης Σταυρούπολης και μετέπειτα στον Δήμο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης την περίπτωση που μπορεί να παρατηρήσει κάνεις στην μεταβλητή σχέση (έσοδα + έξοδα του υπαλλήλου από τον Δήμο Σταυρούπολης προς δημιουργία εσόδων του υπαλλήλου για τον Δήμο+ οικονομική προσωπική προσφορά του υπαλλήλου για τον Δήμο) αποδεικνύεται περίτρανα η προστιθέμενη αξία του υπαλλήλου για τον ίδιο τον Δήμο και ταυτόχρονα για τους Δημότες και κατοίκους της περιοχής. Φεύγοντας βέβαια και μεταφερόμενος σε μια άλλη υπηρεσία δεν μπορεί να σημαίνει ότι δεν πρόκειται να σταματήσω την συμμετοχή μου για προσφορά στον κόσμο της περιοχής κάτι που για μένα τείνει να είναι αδιαπραγμάτευτο. Κατά την διάρκεια της παρουσίας μου στον Δήμο είναι κατατεθειμένα ερωτήματά μου, θέσεις και απόψεις μου στο δημοτικό συμβούλιο οπού σε περίπτωση που αξιοποιηθούν μπορούν να αποδώσουν προστιθέμενη αξία.
Καταθέτω επίσης για ενημέρωση ότι όταν σε πρακτικό του δημοτικού συμβουλίου κατεγράφη ότι ήμουν ανεπαρκής για τις υπηρεσίες που απέδιδα την επόμενη μέρα απέστειλα 6σέλιδη επιστολή που ανέλυα όλα τα σημεία της επιτυχούς προσπάθειας το μοντέλο κοινωνικής ευθύνης με την επωνυμία ΜΕΡΙΜΝΑ ΖΩΗΣ προς του κυρίους Σερασίδη, Ευθυμιάδη, Παπαδόπουλο, Παπαδοπούλου κάτι που σήμερα με δικαιώνει περίτρανα από το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εργασίας για την ανάδειξη της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα οπού με συμπληρωματικές ενέργειες η Σταυρούπολη σήμερα και ο Παύλος Μελάς αύριο μπορούν να έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα με τελικό αντίκτυπο την παροχή σύγχρονων και ανταποκρινόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες τους.
Είναι γεγονός πως από μια αδύναμη στιγμή πως έδωσα το δικαίωμα να εξοντωθώ από τον Δήμαρχο Σταυρούπολης κο Σερασίδη, τα παρακάτω όμως ερωτήματα μπορούν να αποδείξουν πως με την μεροληπτική του στάση απέναντί μου ότι δεν τηρεί ακόμη και σήμερα τα ίσα μέτρα και σταθμά;
1. Η απόφαση 2 του δημοτικού συμβουλίου της 8/6/2010 και η αρνητική έως επικίνδυνη στάση του δημάρχου να συγκαλύψει ζημίωση του δήμου από υπάλληλο δείχνει να τηρεί τα ισα μέτρα και σταθμά ;
2. Η προσπάθεια να αποδοθεί η αξιοποίηση του βοτανικού κήπου από δημότη οπού στο τέλος ο γενικός γραμματέας εγκατέλειψε την πρόταση όταν υπήρχε ήδη κατατεθειμένη πρόταση που απέφερε πολλαπλάσια οφέλη στον δήμο τηρεί τα ίσα μέτρα και σταθμά ;
3. Για τον υπάλληλός σας Μενέλαο Δ. Τριανταφύλλου αρνείστε ότι τον στείλατε σε άλλο δήμο για να αποδώσει την ενημέρωσή του και να πετύχουν ότι πετύχαμε εμείς και κατά δεύτερον σας είχε προσκαλέσει κατά την επίσκεψη της κας Τσελεκίδου σε υπηρεσίες του Δήμου μας και δεν ήρθατε;
Τέλος κύριε Σερασίδη οραματιστήκατε τη Ανθρώπινη Σταυρούπολη οπού σε μια τέτοια περιοχή οπού η πρώτη της προδιαγραφή είναι η κοινωνική δικαιοσύνη κάτι που εσείς στην πορεία σας αρκετές φορές το προσπερνούσατε για να καλύψετε τις ισορροπίες σας και τις ανάγκες σας για πολιτική επιβίωση.
Περιχαρής αναμένω την απάντησή σας.


Μετά τιμής
Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου