29/4/10

Παρουσίαση αιτημάτων και προτάσεων για το Δημοτικό Συμβούλιο Σταυρούπολης Ν. Θεσσαλονίκης.

Πρώτα απ’ όλα έχοντας υπόψιν την εγκύκλιο που εστάλη από το Υπουργείο Εσωτερικών στις 13 Απριλίου 2010 από όπου με το ψηφισθέν νόμο με υπ’ αριθμόν 3338/2010 ΦΕΚ 40 δίνετε η δυνατότητα να προσληφθούν ως τακτικό προσωπικό σε Δήμους και σε ΔΕΚΟ που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο, μετά την παράθεση των παραπάνω δύναμαι να σας ρωτήσω στην περίπτωση που είστε έτοιμοι και προετοιμασμένοι ώστε να προκυρήξετε το μόνιμο προσωπικό που είχατε εγκρίνει από καιρό στο Δημοτικό Συμβούλιο. Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο συζητήθηκε η προγραμματική σύμβαση για το στρατόπεδο του Παύλου Μελά εσείς ως πρόταση σας θελήσατε να δημιουργήσετε έναν μη κυβερνητικό οργανισμό για ποιους λόγους απορρίπτετε την νομοθεσία 1667/1986 περί σύστασης και λειτουργίας αστικών συνεταιρισμών και δεύτερον τώρα που η κυβέρνηση της χώρας θεσπίζει το sailing lease bank δηλαδή την ενοικιάσει εκτάσεων γης ή καλύτερα την επαναμίσθωση εκτάσεων γης πως είστε σίγουροι ότι μπορεί να σας παραχωρηθεί το στρατόπεδο, μήπως τελικά οδηγήστε σε λάθος οδό; Ως ένα τρίτο ερώτημα σας τίθεται το πώς σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε την μετατροπή των συμβάσεων μίσθωσης έργου μετέπειτα της ψήφισης νομοσχεδίου και φυσικά αν έχετε προβλέψει τις οικονομικές μεταβολές που προκύπτουν για τον Δήμο. Πριν επίσης από καιρό κυρίχτηκε ως άγονος διαγωνισμός για την αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών σας προτείνετε από τοπική επιχείρηση το ποσό των 1.100 € ανά υπολογιστή μαζί με το ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου ολοκληρωμένου προγράμματος για την απόκτηση του ECDL από τον οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο δημότη καθώς και την τοποθέτηση του σε αρμόδια υπηρεσία σας για οποιαδήποτε απάντηση σας μπορείτε να απευθυνθείτε στο 2310 667172 και στον κύριο Μπρακόπουλο Γεώργιο. Μια πραγματική προσφορά από μια τοπική επιχείρηση που ήδη ως διαφημιζόμενη έχει τοποθετήσει αρκετούς πόρους στο ταμείο της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης. Τέλος κύριε Δήμαρχε στις 7/6/2010 έχουμε την μεταξύ μας δικάσιμο που είμαι έτοιμος να σας αντιμετωπίσω που όμως απέναντι μου πρόκειται να έχω έναν εργοδότη που στερεί σήμερα από εργαζομένους του δώρα Χριστουγέννων, υπερωρίες, και δίνοντας εντολές σε υφισταμένους του αποκόπτει τόκους από δεδουλευμένα των εργαζομένων όπως επίσης στερεί επιδόματα, από εργαζομένους γιατί δεν έχει την ικανότητα φερεγγυότητας ως επικεφαλής προϊστάμενος του Δήμου Σταυρούπολης. Πρόκειται λοιπόν απέναντι να έχω έναν τέτοιο διάδικο και μετέπειτα των επιχειρημάτων μου ίσως να βρω τον δρόμο που μου ανήκει από την δικαιοσύνη. Είμαι έτοιμος επίσης να περιμένω απαντήσεις από εσάς και τους αρμοδίους αντιδημάρχους σας για ερωτήσεις και αιτήματα που έθεσα σε προηγούμενα Δημοτικά Συμβούλια και δεν έχω λάβει ακόμα την παραμικρή απάντηση, σας υπενθυμίζω επίσης ότι ο υφιστάμενος σας κύριος Τσιπίδης Βασίλειος σε τελευταίο έγγραφο του προς εμένα μου απαντούσε στην απολαβή του επιδόματος πτυχίου εφ’ όσον ψηφιζόταν νομοσχέδιο για την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων στα παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων. Σήμερα που έχει συμβεί η παραπάνω διαδικασία για πιο λόγο δεν μου αποδίδετε το συγκεκριμένο επίδομα, όπως επίσης γνωρίζετε ότι στο προηγούμενο διάστημα έγινε αποδεχτεί από τον Δήμαρχο του Αγίου Παύλου μετάταξης μου την οποία και δεν αποδεχτήκατε μπορείτε να απαντήσετε τι πρόκειται να επικαλεστείτε στο δικαστήριο για το ζήτημα αυτό; Υπάρχει επίσης ένα δικαστήριο που τέθηκε σε αναβολή για την απονομή του Πριμ παραγωγικότητας στου υπαλλήλους αορίστου χρόνου μπορείτε να απαντήσετε τι σκέφτεστε για το ζήτημα αυτό; Τέλος δύναμαι να σας καλέσω στην απόδοση στο Δημοτικό Συμβούλιο της καθαράς θέσης του Δήμου Σταυρούπολης που παραλάβατε από τον Δήμαρχο Διαμαντή Παπαδόπουλο και την καθαρά θέση του Δήμου Σταυρούπολης μετά την εκτέλεση της σημερινής δική σας θητείας.

Μετά τιμής
Μενέλαος Τριανταφύλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου