31/3/10

ΠΡΟΣ: ΟΠΑΠ Α.Ε.

ΘΕΜΑ:  κατάθεση φακέλου σε πρωτοκολλημένο αίτημα για έκδοση άδειας ΠΡΟΠΟ .

Αξιότιμοι κύριοι ,
Σχετικά με το πρωτοκολλημένο αίτημα που έχω καταθέσει στον οργανισμό σας  αποστέλλω φάκελο με τα συνημμένα μου και τα προσωπικά μου στοιχεία.
Σας αναφέρω ότι είμαι ο ιδιοκτήτης νεοσύστατης μονοπρόσωπης εταιρείας ΕΠΕ με ΦΕΚ 12900 η οποία μετατρέπεται σε Α.Ε. με αντικείμενα δραστηριότητας την εκπόνηση επενδυτικών σχεδίων τη λειτουργία κέντρου αποκατάστασης ατόμων με αναπηρίες και την παροχή υπηρεσιών σε θέματα διαδικτύου.
Σας ενημερώνω επίσης ότι είμαι άτομο με αναπηρία καθώς πάσχω από το σύνδρομο ΑΛΣΤΡΟΜ.
Για οποιαδήποτε πληροφορία για το άτομό μου και τις δραστηριότητές μου μπορείτε να ενημερωθείτε από το ηλεκτρ. blog menelaos-suncity.blogspot.com και το web site hfaistosgroup.gr
Η πιο σημαντικές μου μέχρι τώρα στιγμές κατά την εκπαιδευτική και επαγγελματική μου πορεία παραμένουν ως εξής:
1.    Η απόκτηση πανεπιστημιακού πτυχίου στην διοίκηση επιχειρήσεων .
2.    Η παρακολούθηση σεμιναρίων για θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας του προγράμματος γενικής γραμματείας ενηλίκων στη δυτική Θεσσαλονίκη.
3.    Η νεοσύστατη εταιρεία με ΦΕΚ 12900
4.    Η δημιουργία της ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΖΩΗΣ όπου ήμουν και ο πρόεδρός της από 1/3/2007 μέχρι 15/11/2009.
5.    Η δημιουργία του ΗΦΑΙΣΤΟΥ και η τροποποίησή του στις νέες σημερινές δραστηριότητές του σε συνεργασία με την εκκλησία του Ιερού Ναού Προφήτη Ηλία στην Ά. Ηλιούπολη Θεσσαλονίκης.
6.    Η εργασιακή μου σχέση με τον Δήμο Σταυρούπολης
7.    Η συμμετοχή μου ως μικρομετόχου στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Τέλος οι ποικίλες δραστηριότητές μου σε σεμινάρια, ημερίδες μαζί με τις δραστηριότητές μου πολιτικά με το ΠΑΣΟΚ    
Περιχαρής αναμένω τις απαντήσεις σας στο  6934 496756 καθώς με ευχαρίστηση είμαι έτοιμος για οποιαδήποτε συνεννόηση.


Μετά τιμής
Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου