26/11/09

ΑΔΥΝΑΜΙΑ

Ελαβα την απαντηση σας και σας καλω να κατονομασετε τους κατευθυνομενους
του πολεοδομικου συγκροτηματος γιατι ξερω και πιστευω οτι αυτα τα ατομα δεν
προκειται να τα φτασετε ποτε. Γιατι τρεχουν χιλιομετρικως με ετη φωτος και για
μενα οι σχεσεις μου με τα ατομα αυτα, αποτελουν τιμη. Δευτερον, σας καλω να
δημοσιευσετε ολα τα κειμενα που σας εστειλα εχοντας το θαρρος ωστε αυτη τη
φορα να μην τα σβηνετε ή να αφηνετε οποια θελετε. Τριτον, σας καλω οποτε
θελετε να συγκρουστουμε και να ανταγωνισθουμε ακομη και σε καλπη αλλα και
να αναδειξουμε καθενος τη πορεια μεσα στο κινημα, γιατι ειστε αδυναμος και
αναρμοδιος για τη δικη μου συμμετοχη στο κινημα που οι αναμνησεις μου ειναι
τοσες ωστε να μην τις επισκιαζει ο καθεις και ο κανεις. Οσον αφορα στη ζωη μου
εμαθα να χανω, να μην μου γινεται τιποτε χαρη αλλα να διεκδικω και να αξιολογω
το αποτελεσμα. Επισης ανεφερα ξεκαθαρα με το θαρρος της γνωμης μου το πως
θελω να ειμαι στις επιτροπες πολυ νωριτερα απο ολους. Ειναι τιμη μου αλλα δεν
προκειται ποτε να σας χαρισω κατι ετοιμοι που εσεις μαθατε να θελετε.Οσο δε
για τα οικονομικα η γραφη μου παρεμεινε και παραμενει ξεκαθαρη και
αν θελετε καντε πραξη το θαρρος του προεδρου μας να τα δημοσιευσετε ολα
στο φως και να δουμε τι ακριβως συμβαινει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου