1/4/09

Δραστηριότητες του Μενέλαου

Το Σαββατοκύριακο 28-29/3/2009 παρακολούθησα εκδήλωση του γραφείου αυτοδιοίκησης της Νομαρχιακής ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης στο GRAN HOTEL με θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α και Β βαθμού. Στην εκδήλωση ένιωσα πρώτ’απ΄όλα περήφανος με την ομιλία του αδελφικού μου φίλου και υπευθύνου γραφείου Αυτοδιοίκησης Μιχαήλ Β.Παπ ο οποίος με την ομιλία του έθετε με έναν τρόπο προωθητικό τα ζητήματα για τη τοπική αυτοδιοίκηση στο Νομό Θεσσαλονίκης.

Άκουσα επίσης δύο άλλες πολύ καλές ομιλίες του Δημάρχου Συκεών Δανιηλίδη Σίμου και του Νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας Ζγώκου Ευθυμίου. Ταυτόχρονα όμως υπήρξε μια αντίφαση λόγων και έργων το οποίο εδώ και χρόνια είναι η αφορμή αφαίρεσης του πλεονεκτήματος συνολικά για το ΠΑΣΟΚ καθώς ήταν πάντα στρατηγική του επιλογή τα θέματα Αυτοδιοίκησης Κράτους και Αποκέντρωσης όπως και ειδοποιός διαφορά μεταξύ αριστεράς και δεξιάς το κοινωνικό κράτος γιατί την ώρα όπου η χώρα με δική της έλλειψη έχει 43 δις ευρώ ανείσπρακτους φόρους κάποιοι για την πρόοδο των οικονομικών της αυτοδιοίκησης ζητούν να της αποδοθούν μέρος από το ΦΠΑ μια ανεφάρμοστη λογική καθώς η χώρα αφού ΔΕΝ εισπράττει, ΠΩΣ μπορεί να αποδώσει και κατά δεύτερον κανείς σε αυτή τη διημερίδα δεν μίλησε για τα πραγματικά έσοδα της Αυτοδιοίκησης και των εργαζομένων σε αυτήν.

Σήμερα μια μεγάλη τομή που πραγματοποιήθη στη δεκαετία του ’80 ο κοινωνικός συντελεστής που δημιούργησε τεράστια περιουσία στους Δήμους είτε παραδίδεται στις τράπεζες είτε με την ανυπαρξία και τη βούληση του θεσμού σε ιδιώτες και κανένας των μεγάλο αυτό πόρο ή ελάχιστοι τον έχουν μετατρέψει σε κοινωνικό μέρισμα για τους πολίτες του.

Στη διημερίδα επίσης κανένας από τους Δημάρχους δεν παραδέχθηκε ότι είναι μέρος της Πολιτείας και όχι επαίτης που έμαθε συχνά-πυκνά που έμαθε να είναι προς τη πολιτεία όπως και ότι ο κόσμος κουράστηκε να βλέπει με την απόδοση φορολογίας του να μην παίρνει το αντίτιμο στις υπηρεσίες που οφείλεται προς αυτόν γιατί τις μονάδες δημοσιών οργανισμών τις λειτουργεί ο κόσμος και πλέον ο κόσμος ήταν αργός μεγάλων προσπαθειών που δίνει τη δυνατότητα σήμερα στις μονάδες αυτές να δημιουργήσουν τρίτα έσοδα με τη μορφή της εταιρικής διακυβέρνησης και έτσι να υπάρξουν έσοδα για τους Δήμους και θέσεις απασχόλησης για τους πολίτες τους.

Στο επόμενο διάστημα πρόκειται να ανέβει DVD με τις δραστηριότητες της Development Solution ΕΠΕ καθώς και ένα DVD με προσωπικές σκέψεις του Μενέλαου Τριανταφύλλου.

Ευχαριστώ για πολλοστή φορά το πολύτιμη ιδανικό στη ζωή μου τη διακήρυξη της 3/9/1974 από την οποία διαμορφώθηκε και ο χαρακτήρας μου, την ανιδιοτέλεια μου η οποία μου έχει δώσει τη δυνατότητα να συμμετέχω και να γνωρίσω αλλά και να ζήσω πολύ περισσότερα πράγματα απ’ότι μου αναλογούν παρά τα ελαττώματα και εμπόδια της φύσης μου και τέλος τους φίλους μου Μιχαήλ Β. Πάπου, Αχιλλέα Μ. Μεταλούλη, τους Κώστα Η. Βενέτη και Γ. Βενέτη, τον Άγγελο Α. Χαριζάνη καθώς και τον Τάσο Χρυσοχοϊδη.

Επίσης τους συνεργάτες μου Όλγα Γ. Γάκη, Βάσω Κοπτεροπούλόυ, Πέτρο Πολατίδη, Χριστίνα Τσιαρτσίδου, Μενέλαο Λιόλλιο, Χαρίκλεια Λιόλλιου, Μαριάννα Ιωακειμίδου.

Ευχαριστώ επίσης την υπεύθυνη δημοσιών σχέσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονία Μαριέτ Βαϊνά, το Δημήτρη Δημητριάδη για τη πολύτιμη συνεισφορά του, τη Κατερίνα, τη Νικαέλα και όλα τα παιδία από την Θεατρική Ομάδα του Πανεπιστημίου Μακεδονία, τις οικογένειες Παρίση, Καζέλη, Σεμερτζίδου, Παπαδοπούλου, Κελεσίδου-Μάστορα, Πετρίδου, Δραγάνογλου-Αναντάουη, Κάζα, Ποροΐτη, τους συναδέλφους μου Αθηνά Γεωργιάδου, Άννα Πεγιούδη, Νίκο Λαζαρίδη, τον Δήμαρχο Σταυρούπολης Σπύρο Μπαρούτα, την Αντιδήμαρχο και σημερινή Δημοτική Σύμβουλο Συλβάνα Καρασσαβίδου, τον Αντιδήμαρχο και σημερινό Δημοτικό Σύμβουλο Δημήτρη Θεοδοσιάδη, τον Κο. Γέωργιο Ζέρβα, τον πρώην Υφυπουργό Οικονομίας και Οικονομικών Χρήστο Πάχτα.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα για την υποστήριξη και την συνεργασία με τον Γεώργιο Μπρακόπουλο από την COMPUTER STUDIES, τον προσωπικό μου ιατρό Σάββα Διάφα, την πνευμονολόγο Μάρθα Γάκη, τον Καρδιολόγο Κο. Φαρμάκη και τους ιατρούς Παπαστεργίου και Βισβάρδη από το Νοσοκομείου Παπαγεωργίου.

Ευχαριστώ επίσης τον κόσμο της Σταυρούπολης, τους φίλους των γονιών μου που με τιμούν ως φίλο τους.

Εκτιμώ και νιώθω περήφανος για την οικογένεια μου, όπως επίσης την αγάπη και την εκτίμηση της Παγώνας Μπακαλάκη.

Τέλος ευχαριστώ για την συνεργασία τη γυμνάστρια από το Μαζικό Αθλητισμό Κο. Σάσσα, τη Κα. Ντίνα και Δήμητρα από το πρόγραμμα θεατρικού παιχνιδιού, των πρώην πρόεδρο αθλητικού οργανισμού κο. Μαυροματίδη, τον σημερινό αντιδήμαρχο Πολιτισμού Κο. Μπακατσή όπως και τους Δημάρχους Διαμαντή Παπαδόπουλο και Σάββα Σερασίδη στη συμβολή τους στη βελτίωση ποιότητας ζωής των ΑΜΕΑ στην Σταυρούπολη.

Άλλωστε άλλο οι προσωπικές εμπάθειες και αντιπαραθέσεις και άλλο το όφελος μιας πόλης καθώς όλοι έχουν τη πρόθεση να προσφέρουν ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Δηλώνω επίσης ότι νιώθω πανευτυχής ότι φοιτώ και ασχολούμαι από μικρό παιδί με το μεγαλύτερο παγκόσμιο κίνημα, το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα και η ζωή μου είναι ταυτισμένη με τις αξίας και αρχές της 3/9/1974 και τις ρήσεις του αειμνήστου και μεγίστου ηγέτη Ανδρέα Γ. Παπανδρέου που είναι οι ακόλουθες :

1. Το να ζείς είναι μαγκιά
2. Παραμένω καθημερινά άνθρωπος – τεχνοκράτης – μουζαχεντίν

Και είμαι υπέρμαχος μιας ανοιχτής, ελεύθερης και μετέπειτα δίκαιης κοινωνίας

Ευχαριστώ επίσης την Ντίνα Μπουζουκίδου από την Δημοτική Επιχείριση ΙΡΙΣ, τη Χρύσα από την ΙΡΙΣ, την Αννα Θεοχαρίδου από την Οικονομική Υπηρεσία, τον Βασίλη Τσιμπίδη Διευθυντή του Δήμου Σταυρούπολης, τις κυρίες Καλαϊτζόγλου και Τσιαμούδη, τη Βάσω Κασσαπίδου και το περισσότερο προσωπικό του Δήμου Σταυρούπολης πλήν εξαιρέσεων.

Είμαι περήφανος δε για την εργασία μου, την παροχή υπηρεσιών μου, τις ιδέες μου και την επιμονή μου σε μια δεύτερη υπέρβαση για τη Σταυρούπολη του Πολιτισμού ως μια Πρωτοπόρος και Καινοτόμος Πόλη με έμφαση στη γνώση, την απασχόληση και ποιότητα ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου