21/12/18

Το δωρο μου

ηταν για εμενα ο καφες μετα την γενικη συνελευση της ΠΠΑΕ ΠΑΟΚ στις 19/12 οπου καποιοι επεμεναν απο που ενημερονε,λες και επρεπε να τους πω τις πηγες μου και πως επρεπε να περασω απο συνεντευξη μιας δηθεν βοηθειας που ποτε δεν ζητησα,για να μην μπερδευονται καποιοι και οσο για τα μυνηματα,πιστευω ο,τι ελειφθησαν,ωστε να δουμε τι να μου ζητηθει μετα την επομενη,αλλα φυσικα την ππροσπαθεια μου για εναν Μεγαλο,Αδεσμευτο και Ανεξαρτητο ΠΑΟΚ δεν προκειται να την φυμοσει κανεις,οσο και αν με λειδορουν,με προσβαλουν και με μειονουν αλλα δεν πειραζει,διοτι η απαντηση μου ειναι Το να ζεις ειναι μανγκια και φυσικα για εμενα ισχυει καμια Οικογενεια στον ΠΑΟΚ και φυσικα ειναι διαφορετικο για τον Γιωργο Παπανδρεου,καθως και αλλο Ονοματεπωνυμο να ειχε την αξια του δεν μπορουσε να την σταματησει κανεις.Καλα Χριστουγεννα λοιπον και ας σκεφτουν καλυτερα να εφαρμοζουν στην πραξη το πως ειναι ο Ορθοδοξος Ουμανισμος .Ο,τι καλυτερο για την νεα χρονια στον ΠΑΟΚ με την ευχη πως οι νεοι και οι ιδιοι Πρωταγονιστες δεν προκειται να στερησουν την επιτυχια του ΠΑΟΚ ,ασχετα και ανεξαρτητα το ο,τι τα καστρα πεφτουν απο μεσα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου