11/10/10

Προς Εισαγγελία Ν. Θεσσαλονίκης Γραφείο 120

Θέμα :  Απολογητικό  έγγραφο  σε  σχέση  με  την ΕΓ  47-2009

Αξιότιμη  Κυρία  Εισαγγελεύς,

Από  τον  Μάρτιο   του  2007  η  Αντιδήμαρχος  Κοινωνικής  Πολιτικής  του  Δ.  Σταυρούπολης  του  Ν.  Θεσσαλονίκης, κ.  Καρασσαβίδου  μαζί  με  τα  υπόλοιπα  μέλη  που  συμμετείχαν με  όρισαν  Πρόεδρο  της  Διοικούσας  επιτροπής  για  τη  σύσταση  και  λειτουργία  ενός  μοντέλου  κοινωνικής  ευθύνης  με  την  επωνυμία  Μέριμνα  Ζωής. Επρόκειτο  για  μια  συνεργασία  του  Δ. Σταυρούπολης  του  Ν.  Θεσσαλονίκης και  εποπτικών  τους  αρχών  με  δημότες  και  κατοίκους  του  Δ.  Σταυρούπολης  , που  εντάσσονται  στο  χώρο  της  αναπηρίας  είτε  ως  γονείς είτε  ως  εθελοντές  είτε  ως  κηδεμόνες  είτε  ως  τα  ίδια  τα  άτομα  που  αντιμετωπίζουν  κάποια   αναπηρία , με  τελικό  αποτέλεσμα  την  ίδρυση  ενός  Νομικού  προσώπου  Ιδιωτικού  Δικαίου  με  την  Επωνυμία  Μέριμνα  Ζωής. Τον  Μάϊο  του  2008  και  μετέπειτα  της  πρώτης  Γενικής  συνελεύσεως  και  κατόπιν  εκλογικής  διαδικασίας εκλέχθηκα  ως  ο  πρώτος  πρόεδρος  του  νομικού  προσώπου  αφού  είχε  ήδη δρομολογηθεί  ένα  σημαντικό  έργο  με  απτά  αποτελέσματα. 
Σημειώνεται  ότι  ο  Μενέλαος  Τριανταφύλλου  του  Δημητρίου  από  το  2002  ανήκε  στο  ανθρώπινο  δυναμικό  της  Δημοτικής  Επιχείρησης  Τοπικής  Ανάπτυξης  Σταυρούπολης με  σχέση  εργασίας  ορισμένου  χρόνου  και  από  το  2006  μεταφερθεί  στο  Δ.  Σταυρούπολης  με  μετατροπή  της  σύμβασης  του σε  σχέση  εργασίας  αορίστου  χρόνου.
Επισημαίνεται  ότι  ο  Μενέλαος  Τριανταφύλλου  του  Δημητρίου  πάσχει  από  μικρή  του  ηλικία  με  το  πρόβλημα  της  μελαχρωματικής  αμφλιστριδοπάθειας  και  μετέπειτα  γενετικού  ελέγχου  στο  Πανεπιστημιακό  Νοσοκομείο  Ηρακλείου  Κρήτης ,υπό  τις  οδηγίες  του  κ. Τσιλιμπάρη  και  της  κ. Τζήκα , διαπιστωθεί  το  Φεβρουάριο  του  2009  ότι  πάσχω  από  το  σύνδρομο  Alstrom  με  συμπτώματα κληρονομικής  παχυσαρκίας  και  πολυδακτηλίτιδας  με  άμεσο  αντίκτυπο στην  όραση  μου, σε  πρώτο  στάδιο  νεφρικής  ανεπάρκειας  και  σε  σακχαρώδης  διαβήτης  τύπου  Β , από  όπου  και  παρακολουθούμε  από  το  Νοσοκομείο  Παπαγεωργίου  της  Θεσσαλονίκης  και  κυριότερα  από  τη  συμπαράσταση  και  περίθαλψη  των  κυρίων  Βισβάρδη  και  Παπαστεργίου. Στην  όλη  βέβαια  κατάσταση  και  την  κάπως   λειτουργικά  σημερινή  μου  ζωή  συνετέλεσαν  και  οι  γιατροί  κ. Δίαφας  και  κ. Φαρμάκης.
Με  γνώμονα  τα  παραπάνω  και  τα  βιώματα  της  καθημερινής  μου  ζωής  ως  ατόμου  με  αναπηρία  δηλώνω  κατηγορηματικά  και  απερίφραστα  ότι  δεν  ένιωσα  ποτέ  περιθωριακός  αλλά μέσα  από  τις  γνώσεις  μου, την  πορεία  μου, την  κρίση  μου, την  οικογένεια μου , τους  φίλους  μου, την  ιδεολογία  μου  και  τα  ινδάλματα μου και  μέσα  από  το  εργασιακό  μου  καθήκον  προσπάθησα  να  υποστηρίξω την  βελτίωση  της  ποιότητας  ζωής  των  ατόμων  με  αναπηρίες  του  Δ  Σταυρούπολης  του  Ν.  Θεσσαλονίκης  διαμέσου  της  συμμετοχής  μου  στο  νομικό  πρόσωπο  που  ήδη  περιέγραψα. Οπότε  στις  1/1/2007  , όταν  ανέλαβε  η  σημερινή  διοίκηση  του  Δ. Σταυρούπολης  τα  καθήκοντα  της  ,είχε  ήδη  γνωστοποιηθεί   η  πρωτοβουλία  στην  ορισθείσα  Αντιδήμαρχο ,την  απεδέχθη  και  έτσι  από  το  σχεδιασμό  προχωρήσαμε  στην  υλοποίηση.
Το  Νοέμβριο  του  2008  παρετήθει  από  την  Προεδρία  του  Συλλόγου  καθώς  ήδη  είχαν  επιτευχθεί  οι  αντικειμενικά  καθορισμένοι  στόχοι  του  με  πλήρης  επιτυχία, καθώς  άρχιζαν  τα  προεόρτια  για  το  πρόσωπο  μου  από  το  Δημοτικό  Συμβούλιο  Σταυρούπολης. Για  να  μην  αυτοακυρώσω  κάτι  και  βλέποντας  αντίστοιχες  κινήσεις  στο  Διοικητικό  Συμβούλιο  του  Συλλόγου  παρέδωσα  την  περιουσία  εκείνης  της  στιγμής  με  το  ποσό  των  70.000 ευρώ ,το  οποίο  διαφαίνεται  από  τους  λογαριασμούς  στα  καταστήματα  235  και  238  της  Εθνικής  Τράπεζας  του  Ν.  Θεσσαλονίκης  και  από  το  έγγραφο  χορηγίας  της  ΟΠΑΠ  Α.Ε.. Συνέχιζα  την  εργασία  μου  παρόλα  τα  εμπόδια  ,προσπαθούσα  για  το  καλύτερο  και  παρόλη  την  αλλαγή  του  κλίματος  για  μένα  στις  αρχές  του  2009  απέδωσα  άλλα  1.100 ευρώ  στο  χορό  του  Συλλόγου  και  μέχρι  τον  Μάϊο  και  παρότι  το  επεισόδιο ,ολοκλήρωσα  με  προσωπικές  ενέργειες  τη  χορηγία  3.000 ευρώ  με  την  COSMOTE  Α.Ε.  και  τον  κ. Μήτσιο. Να  σημειωθεί  ότι  σ’  αυτό  το  διάστημα  ,μετέπειτα  της  παραίτησης  μου  , διοργάνωσα  μπαζάρ  στο  ξενοδοχείο  Les  Lazaristes με  προσωπικά  μου  έξοδα  και  της  Εικαστικού   κ. Γάκη ,απ’ όπου  ο  Σύλλογος  απεκόμισε  δωροεπιταγή  1.000 ευρώ  της  Νομαρχιακής  Αυτοδιοικήσεως  Ν. Θεσσαλονίκης , τα  οποία  ο  Σύλλογος  δεν  πήρε  ποτέ.
Από  της  1/1/2009  υπήρξαν  αλλαγές  στη  διοίκηση  του  Δ.  Σταυρούπολης  και  άρχισε  να  κορυφώνεται  μια  πολιτική  διαμάχη  μεταξύ  της  τότε  Αντιδημάρχου  κ. Καρασσαβίδου  και  του  Δημάρχου  κ. Σερασίδη  ,όπου  η  σημερινή  αυτή  αντιπαράθεση  κορυφώνεται  με  τους  πολιτικούς  συσχετισμούς με  τις  Δημοτικές  Εκλογές  του  2010. Για  λόγους  που  δεν  πρόσεξα  και  μου  επεσήμαναν  κατά  τακτά  διαστήματα οι  δύο  αδελφικοί  μου  φίλοι  Μιχάλης  Πάππου και  Αχιλλέας   Μεταλούλης  με  βρήκαν  ως  εξιλαστήριο  θύμα , και  ενώ περνούσα  την  πιο  δύσκολη  στιγμή  της  ζωής  μου  με  την  υγεία  μου , κατάφερα  σε  μια  καλοστημένη  παγίδα  να  δεθώ  στη  θηλεία  της  ,αφού  στις  24/3/2009  έγινε  ο  καβγάς  με  τον  κ. Καζέλη  και  τις  συναδέλφσες  από  το  κέντρο  Κοινωνικών  Υπηρεσιών καλέσθει  επί  τόπου  ο  Γενικός  Γραμματέας ,ήρθε  εσπευσμένα  ,εκεί  δέχθηκα  τις  προσβολές   του  δεν  άντεξα  αντέδρασα  και  έγινε  ότι  έγινε  χωρίς  να  μετανιώνω , για  το  μόνο  που  μετανιώνω  είναι  ότι  τους  έδωσα  δικαίωμα  για  να  μπω  σε  μια  περιπέτεια  χωρίς  λόγω  και  αιτία  που  έχει  επίπτωση  στην  οικονομική , επαγγελματική  και  προσωπική  μου  ζωή. Επισημαίνεται  ότι  σε  όλη  αυτή  τη  δύσκολη  περίοδο  και  παρόλο  που  δέχθηκα  προσβολές   στο  πρόσωπο  μου  με  κυριότερη  την  απολογία  μου  στο  γραφείο  210  του  κ. Σερκέτζη  στο  Αστυνομικό  Μέγαρο  Θεσσαλονίκης  με  το  αδίκημα  του  καταχραστή  την  ίδια  στιγμή  χάριζα  το  ποσό  των  2.400 ευρώ, με  πρωτοκολλημένα  έγγραφα  στο  Δ.  Σταυρούπολης, για  να  μην διαλυθεί  η  υπηρεσία που  είχε  δημιουργηθεί.
Κυρία  Εισαγγελεύς  σας  ενημερώνω  ότι  στις  7/9/2010 ,κατήγγειλα  τη  σύμβαση  εργασίας  μου  με  το  Δ. Σταυρούπολης  και  αποχώρησα, βέβαια  σας  επισημαίνω  ότι  είμαι  Οικονομολόγος ,ότι  πρόκειται  να  καταθέσω  αίτημα  για  άδεια  Λογιστή  Φοροτέχνη  Γ΄  τάξης  από  το  Οικονομικό  Επιμελητήριο, συνεχίζω  την  κατάρτιση  μου  με  σεμινάρια  από  το  Πανεπιστήμιο  Μακεδονίας  και το  Σεπτέμβριο  του  2011  πρόκειται  να  καταθέσω  αίτημα  για  το  μεταπτυχιακό  μου  στο  Ρέθυμνο  της  Κρήτης  και  είμαι ο  ιδιοκτήτης  νεοσύστατης  εταιρίας Ε.Π.Ε.  με  το  Φ.Ε.Κ. 12900  και  όλα  αυτά  με  προσωπικό  κόπο ,μόχθο  και  κόστος.
Για  οποιαδήποτε  πληροφορία  τεκμηρίωσης  για  τα  όσα  σας  αναφέρω  στο  έγγραφο  μου  δύναται  η  αποκωμή  των  στοιχείων  από  το  ηλεκτρονικό  blog :www.menelaos-suncity.blogspot.com  και από  το   web  site:www.merimna zois.gr  καθώς  και  από  τα video  που  υπάρχουν  στο  www.youtube.com.
Περιχαρής  και  υπερήφανος  σας  καταθέτω  το  έγγραφο  μου  περιμένοντας  τη  δίκαιη  ετυμηγορία  σας.


                                                                                                                         
ΜΕΤΑ  ΤΙΜΗΣ
Μενέλαος  Τριανταφύλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου