3/6/10

Προς Δήμο Σταυρούπολης

Από την Τρίτη 8 Ιουνίου 2010 λόγω των γεγονότων που συνέβησαν στα δικαστήρια πρόκειται να ξεκινήσει η προσπάθεια ανάκλησης μηνύσεων από τον Μενέλαο Δ. Τριανταφύλλου προς στους Σάββα Σερασίδη, Νικόλαο Πασχαλούδη. Νικόλαο Ευθυμιάδη Κωνσατντίνα Κουλάχογλου και Έλσα Γρηγοριάδου καθώς κρίνω πλέον ότι για τα όσα συνέβησαν παραμένω ηθικά δικαιωμένος για το έργο το οποίο άφησα να λειτουργεί ακόμα και σήμερα, για μια ομάδα πληθυσμού που βρίσκονταν στο περιθώριο. Άλλωστε τα όσα διενεργηθήκαν έως και σήμερα αφήνει να εννοηθεί σε μένα με την συμμετοχή μου στη ανάδειξη και την προώθηση σε επίλυση προβλημάτων του αναπηρικού κινήματος στην Σταυρούπολη. Γνωρίζουμε επίσης πάρα πολύ καλά σήμερα κάποιοι που συνεχίζουν να ασχολούνται με τα προσωπικά μου χωρίς να τους αφορούν ότι την είσοδο τους με εργασιακή σχέση με τον Δήμο Σταυρούπολης την οφείλουν σε κάτι δεν πίστεψε κανείς όσο ποτέ παρά μόνο ο Μενέλαος Τριανταφύλλου και η κ. Καρασαββίδου εννοώντας δηλαδή την χορηγία του λεωφορείου με την παραλαβή επίσης των εγγράφων και την υπογραφή του Δημαρχου και του Διευθυντή του Δήμου Σταυρούπολης ότι δεν υπάρχει θέμα κατάχρησης από τον Μενέλαο Τριανταφύλλου παρά το ότι σύρθηκε με κατηγορίες σε αρμόδιες υπηρεσίες και κυριότερα στην Δίωξη του Ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλά και με την ανταλλαγή των εγγράφων του Διευθυντή του Δήμου Σταυρούπολης κυρίου Τσιπίδη προς τον κύριο Τριανταφύλλου για το ποιοι συμμετείχαν στην ίδρυση του μοντέλου κοινωνικής ευθύνης με την επωνυμία «Μέριμνα Ζωής» αφήνετε πλέον ξεκάθαρα να μένει στο πρωτόκολλο του Δήμου αλλά και στη συνείδηση των περισσοτέρων για τα τι έγινε και το ποιοι επέφεραν τα θετικά αποτελέσματα αλλά και για το ποιοι συμμετείχαν σε αυτά. Δεν μετάνιωσα και δεν πρόκειται να μετανιώσω ποτέ για κάθε μου ενέργεια στην επιτυχία τους έργου που διενεργήθει ήξερα παρόλα τα εμπόδια, τις αντιπαραθέσεις και τις διχογνωμίες για το που μπορούσε να φτάσει η προσπάθεια από την πρώτη στιγμή που την σχεδίασα έως και την στιγμή που την μετέδιδα σε ανθρώπους για να την βελτιώσουν παρότι τις περισσότερες φορές η πλειοψηφεία αυτού του κόσμου κατέθεσε την μικροψυχία της. Δεν ήταν άλλωστε η πρώτη μου συμμετοχή σε κάποια τέτοια προσπάθεια ακόμη και αν κάποιοι με θεωρούσαν χειράνθρωπο της κ. Καρασαββίδου όπως ο κύριος Μπακατσής επανελημένες φορές καθώς γνώριζα όρι ενημέρωνα την προϊσταμένη μου χωρίς να με ενδιαφέρει για τίποτα άλλο. Από την στιγμή επίσης όπου ο Δήμαρχος Σταυρούπολης κατάβαλε τα ασφαλιστικά μέτρα απαγορέυοντας μου την είσοδο στο κέντρο κοινωνικών υπηρεσιών παρ’ όλη την αγανάκτηση των προηγούμενων ημερών άρχισα να νιώθω μια ηρεμία καθώς το κουβάρι ξετυλίγονταν και καθώς έβλεπα ότι από την μικροψυχία τους και τις ενέργειες τους το μόνο που έκαναν ήταν να αποδεικνύουν την σκευωρία με την μόνη και μία αδύναμη στιγμή του Μενέλαου που τους έδινε πάτημα καθώς κανείς από όλους αυτούς δεν χώνεψε την επιτυχία εξ αρχής παρά μόνο σύρθηκε πάνω σε αυτή γιατί δεν είχε άλλη επιλογή. Επιβεβαιώνετε πλέον από πολύ κόσμο ότι δεν είμαι ένας χείριστος άνθρωπος όπως με παρουσιάζουν οι συγκεκριμένοι γιατί οι περισσότεροι συνεργάστηκαν μαζί μου με κατοχυρωμένη επιτυχία, επιτυχία που έδινε προστιθεμένη αξία σε κόσμο που είχε ανάγκη και που ήταν στο περιθώριο. Δεν έκανα επίσης σε καμία στιγμή εμπόριο ελπίδος παρά αφοσιωμένος σε συγκεκριμένες στρατηγικές με πολύ κόσμο μαζί δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μου για απτά αποτελέσματα έχοντας πλέον στην συνείδηση μου ξεκάθαρα: την περίπτωση να πληρώσω για την έπραξα το καθήκον μου ας γίνει το αυτό μεγάλη μου ικανοποίηση, καθώς εργάστηκα με σύνεση, σχέδιο και όραμα και πέτυχα και φυσικά το μόνο που έγινε ήταν να με χαμηλώσουν κάποιοι απότομα όπως νόμιζαν στήνοντας ς μια μηχανή κάτι που όμως δεν παρεμπόδισε μέχρι και σήμερα από τις δραστηριότητες μου, ανεξαρτήτως τις όποιες δυσκολίες συνάντησα και συναντώ. Η μόνη στρατηγική που έκανε τα σχέδια του Δημάρχου να μην είναι επιτυχημένα έχοντας μια μανιώδη από την αρχή σκέψη για την λήξη της σύμβασης μου κάνει σήμερα να θέλω να ανακαλέσω τις μηνήσεις οι οποίες μου απέδωσαν κερδισμένο χρόνο. Βέβαια, η διεκδίκηση μου για την μισθοδοσία που μου οφείλετε και η απαλλαγή σπίλωσης της προσωπικότητας μου εναντίον του Δημάρχου και τις παρέας του δεν πρόκειται να σταματήσει ούτε και να με παρακάμψει η οποιαδήποτε ενέργεια του την ολοκλήρωση και την αποφυγή από τα δρώμενα που υπηρετώ καθημερινά τα οποία είναι προσωπική μου επιλογή, τον καλώ επίσης τον κύριο Σερασίδη σε οποιαδήποτε πολιτική αναμέτρηση με κάλπη σε οποιαδήποτε στιγμή και με οποίους όρους θέλει. Τέλος ζητώ να κοινοποιηθεί στον Διευθυντή του Δήμου Σταυρούπολης κύριο Τσιπίδη και αφού θυμηθεί ότι απάντηση του έγγραφο πρωτοκολλημμένο αναφέρει την δικαίωση μου μισθολογικά και εργασιακά ίσως και αναδρομικά εκ του προεδρικού διατάγματος στην τωρινή μου μισθοδοσία την απονομή επιδόματος πτυχίου καθώς η απάντηση του έχει αποδοθεί εγγράφως, απλός θέλω να γνωρίζω και σήμερα ότι δεν την αλλάζει, ότι ισχύει άρα πρέπει να μου αποδοθούν και τα ανάλογα. Τέλος προβαίνω στην ανάκληση των μηνύσεων καθώς απέναντι μου πλέον έχω να αντιμετωπίσω ένα εργοδότη που λέγετε Σερασίδης ο οποίος σε λίγους μήνες εγκαταλείπει τελειώνοντας την θητεία του αλλά και γιατί απέναντι μου έχω να αντιμετωπίσω έναν άνθρωπο που κλέβει τον ιδρώτα των εργαζομένων του Δήμου Σταυρούπολης μην αποδίδοντας δώρα σε συμβασιούχους αλλά και βάζοντας δούρειους ίππους που εισπράττουν μέρος των οφειλωμένων τους. Καλή τύχη Σάββα Σερασίδη όπως είναι κατατεθειμένο και στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Τριανταφύλλου είναι εδώ. Ενωμένος, όρθιος και δυνατός. Ευχόμενος δε να μην σου τα φέρει η ζωή να μου παράδοσης τα κλειδιά του Δημαρχείου κατά την παραλαβή παράδοσης σου. Άλλωστε υπάρχει μια παροιμία του φιλόσοφου λαού που αναφέρει ότι «ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται», επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι με βάση όλων των διατάξεων των νόμων του Δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα το υπηρεσιακό συμβούλιο και η κυρία Λάπα στην εμμονή την δική σας για λήξη της συμβάσεως μας έπρεπε να την αποδώσει σε 6 μήνες maximum ενώ έχουν περάσει περίπου 14 μήνες, έχοντας ως σκοπό όλοι σας την πλήρη εξόντωση μου. Επίσης στα όσα δημιουργήθηκαν αφήσατε μια υπηρεσία κλειστή στην οποία συμμετείχα ως συνιδρυτής τοποθετώντας προσωπικούς μου πόρους για την λειτουργία της που αποτυπώνονται όλα σε πρωτοκολλημμένα κείμενα αλληλογραφιών με αποτέλεσμα να ερωτάσθε -Είναι δυνατόν να ήθελα κάτι άσχημο για την υπηρεσία από την στιγμή που συντέλεσα και ως συνιδρυτής για την λειτουργία της;-Μιας και ο μεγάλος στόχος, το λεωφορειάκι που επιτευχθεί ήταν προσωπική μου πρόταση, εξ αρχής της λειτουργίας της υπηρεσίας γεγονός που αποδεικνύει την σκευωρία καθώς δεν αντέξατε την συγκεκριμένη επιτυχία. Κατά καιρούς επίσης κατέθεσα προτάσεις χωρίς να έχω πάρει απαντήσεις, για την αξιοποίηση του Βοτανικού Κήπου πράγμα που θα επέφερε καινούργιου πόρους στο Δήμο και νέες θέσεις εργασίας. Κατέθεσα σε επαναλαμβανόμενες φορές στο συμβούλιο προτάσεις για δημιουργία νέων υπηρεσιών στην κοινωνική πολιτική που ακόμη δεν έχω πάρει ούτε μια απάντηση έστω για το «ζήτω». Κατέθεσα προτάσεις για τα θέματα προσβασιμότητας και παρέδωσα διάφορα προγράμματα χρηματοδότησης εν αγνοία των υπηρεσιών ακόμα και όταν δεν μπορούσα να μπω μέσα στα κτήρια για να τις παραδώσω. Ο δε Δήμαρχος και το επιτελείο του από την στιγμή που έμαθαν το αίτημα κατάθεσης υποψηφιότητας μου για τις εκλογές άχρισαν να στήνουν σιγά σιγά την σκευωρία που όμως δεν με πτόησε σε τίποτα από τις όσες συνέπειες δέχτηκα από εκείνη την ημέρα. Συνεχίζω να ενημερώνω τον κόσμο για τα δικαιώματα του, συνεχίζω να πιστεύω στα ιδανικά που πρεσβεύω και δεν πρόκειται να με κάψει σε τίποτα στην καθημερινή μου δράση, φιλοσοφία και παροχή υπηρεσιών στον κόσμο, στις απαντήσεις των ερωτημάτων και την επίλυση των προβλημάτων τους. Πρόσφατα ζήτησα ραντεβού από την Πρόεδρο του αθλητικού οργανισμού για την ανάδειξη και λειτουργία του Μεγάρου Βαρέων Αθλημάτων ένα έργο που η σημερινή Διοίκηση το διατηρεί κλειστό ενώ ο Μενέλαος έχει την δυνατότητα να το λειτουργήσει κάτι που τους κάνει να φέρονται μανιακά απέναντι μου λες και τους φταίει ο κόσμος σε τίποτα, το ίδιο έπραξα και με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κύριο Αναστασιάδη που είχαμε επικοινωνία για τα θέματα προσβασιμότητας όπου τις επόμενες ημέρες πρόκειται να του παραδώσω κείμενο με προβληματικά σημεία στη Σταυρούπολη, είναι 100% σίγουρο πως τους εκνεύρισε κάποιους η λειτουργία μου και γι’ αυτό έστησαν μια καλή σκευωρία που δυστυχώς έπεσα στην παγίδα της νιώθω όμως περιχαρής που έκανα το καθήκον μου ευσυνείδητα, επιτυχημένα και αφοσιωμένα κάτι που θα συνεχίσω καθημερινά απρόσκοπτα.

Μετά τιμής
Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου