19/12/16

Ευχαριστοντας

τον Γιωργο Λαρο,για ο,τι προεκυψε την Κυριακη τα ξημερωματα,να σας ευχηθω καλες γιορτες με λυτροση στις καρδιες και την ψυχη σας απο την γεννηση του θεανθρωπου και το αστερι των μαγων με τα δωρα να σας οδηγησει στα ονειρα σας υπο την ευλογια του τριαδικου Ορθοδοξου Θεου και στα χρονια της κρισης καταφεραμε να γινουμε απολιτιστοι ενω κατεχουμε τον διαχρονικο Πολιτισμο μας ξεχνοντας την γνωση,λειδοροντας την αποψη και ασεβοντας την κριτικη σκεψη και φυσικα η αντιστροφη των ρολων ισως να μας φερει στον δρομο για το φως στο τουνελ που αναζητουμε αρκει να το θελησουμε εμπραγκτα και οσο για μενα συνεχιζω την αποστολη μου απο τις δραστηριοτητες μου και οπου μας βγαλει ως ενα βαρος που ειμαι για ολους οπου συντομα να τους απαλλαξω ολους απο την βαρυτητα μου,με την δικη μου πορεια χωρις να αφορα κανενα. Σε μια δυσκολη χρονια που περασε και που ερχεται,συνεχιζουμε και τα αποτελεσματα να μας κρινουν με την συνεχη καταληξη ενος περιθωριακου τυφλου,που με την ταυτοτητα του προσπαθει και αυτος να εχει την συμμετοχη του οπως ολοι . Χρονια πολλα και καλες αντοχες .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου