23/9/09

ΠΡΟΣ ΜΑRFIN

ΠΡΟΣ :  κα Καφά Αγγελική ίδρυμα MARFIN
ΘΕΜΑ: Αίτημα χρηματοδότησης .

Αξιότιμη κυρία,

Θέλοντας να σας ευχαριστήσω για την ευγενική χειρονομία και προσπάθεια του MARFIN FOUNDATION σας καταθέτω αίτημα χρηματοδότησης για την δημιουργία ηλεκτρονικού ραδιοφώνου στο Δήμο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης με το ποσό των 30.000€.
Σας ενημερώνω ότι ο Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου ως ένα άτομο με αναπηρία πάσχοντας από το σύνδρομο ΑΛΣΤΡΟΜ  από όπου με την συγκατάθεσή μου μπορείτε να ενημερωθείτε από την κα Τζίκα  στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ηρακλείου στο 2810 392710 και από τον κο Βισβάρντη από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης όντας σε διαθεσιμότητα από την εργασία μου και αντιμετωπίζοντας την πιο δύσκολη περίοδο στην υγεία μου δίδεται την δεδομένη χρονικά στιγμή η προσπάθεια για την σύσταση και λειτουργία της DEVELOPMENT SOLUTION ΕΠΕ ενός ομίλου εταιρειών κοινωνικής επιχειρηματικότητας που πρόκειται να λάβει το πλάνο με την τελική έκβαση λειτουργίας του.

Λόγω αδυναμίας εύρεσης κεφαλαίων καταθέτω την πρότασή μου ενημερώνοντας ότι το ηλεκτρονικό ραδιόφωνο πρόκειται να αναπτύσσει και να προωθεί κοινωφελείς πρωτοβουλίες με αντικείμενο ενασχόλησης τις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού που ζουν και δραστηριοποιούνται στην δυτική Θεσσαλονίκη. Σε περίπτωση άρνησης χρηματοδότησης για αντικειμενικούς λόγους, σας προτείνεται η συμμετοχή με το ποσό των 8.000€ διαμέσου του τμήματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Για οποιαδήποτε πληροφορία των δραστηριοτήτων μου και ενδιαφερόντων μου μπορείτε να απευθυνθείτε στο web site www.hfaistos.gr και στο ηλεκτρονικό  μπλοκ menelaos-suncity.blogspot.com

Μετά τιμής
Μενέλαος Δ. Τριανταφύλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου